2016年8月11日 星期四

胡楓 談養生之道

公開養生秘方 80歲胡楓操弗開個唱

2012年02月24日

紅館開個唱唔止係年青人玩意,依家連老人家都啱玩。

晚晚 喺《結•分@謊程式》都見到已經年屆 80歲嘅胡楓,不單止中氣十足,仲鬼咁精靈。日前接受本刊訪問時,修哥(胡楓)不時以調皮聲線回應:「哈,我份驗身報告都不知幾靚,冇嘢超標 㗎!」食得、玩得、跳得嘅修哥, 4月將會孖住 13位契仔契女於紅館開 party。近日正忙為《結》劇埋尾的修哥,一有時間便會跑步練氣。要踢腿高過頭,修哥話:「冇難度!」

年初無綫為胡楓 80歲生日舉行一個大 party,大班契仔契女爭相出席,久未在無綫露面的張學友亦俾面現身,足見修哥人緣好多人錫。

踢腿
高難度動作唔係後生仔專利,修哥熱身後,突然使出一招猛力踢腿。姑勿論對腳係咪直,但修哥好輕易做到,完成後仲馬上要求睇相,佢話:「睇吓個姿勢靚唔靚,同埋對腳夠唔夠直先!」


跑步 
咪睇修哥 80歲人,查實佢每日都要 瞓 8個鐘至夠,每朝佢都會做早操、扭腰、慢跑呢類帶氧運動,難怪 keep得咁 fit。



扭腰



紅磡隧道九龍入口旁的廣告板出名收費貴,不過修哥有 13個契仔契女夾錢賣廣告。據知個廣告會擺到開騷,上面更有契仔張學友同契女林憶蓮的個唱廣告傍住,好 warm啫! 

餐餐食到飽

「我 啲契仔契女個個都好乖,全部都好有我心,除 咗之前 嚟過 tvb個騷之外, 4月個演唱會,個個都出錢出力,有 啲會同我一齊上台唱歌,有 啲就出錢,幫我買 咗二百張海報貼小巴,又幫我賣紅隧廣告 嚟祝我演唱會成功!到時除 咗佢 哋之外,我有兩個孫都會上台唱歌。」修哥邊講邊笑,幸福到出面! 

不過演唱會又唱又跳三小時,修哥可有擔心體力唔夠?「點會唔夠氣 啫?我好鍾意行路,一有時間就行,有時又跑吓,熱天仲會去泳池游水。

早幾年我唔會食到十成飽 㗎,都係 7、 8成左右。不過近年喇,我每餐都食飽飽,最緊要少油少鹽,所以我身體一切良好,份健康報告不知幾靚,邊個話我唔夠氣呀?(要唔要忍口,有冇 嘢唔食得?)我又唔食零食 嘅,使咩忍口!」說罷修哥忽然偷笑,再低聲告訴記者:「不過都有一樣 嘢係忍唔到口,就係鵝肝醬喇!」修哥邊做訪問邊鯨吞面前的三文魚意粉,加上前菜沙律和餐湯,食量認真唔小。

三餐十成飽 
修哥唔介意一邊做訪問,一邊開餐。佢食完一碟沙律,緊接餐湯,再將整盤三文魚意粉鯨吞。見個餐包唔食會浪費,最終都將餐包剷除埋。食得是福嘛!

眼明手快 
記者懶醒問修哥平時出入坐的士抑或坐地鐵,修哥一句:「你以為我冇牌咩?唔識揸車咩?我只係三年要交一次醫生紙。」記者要求影一張修哥揸車相,修哥講笑:「唔得喎!咁樣賽車會打 嚟搵我,我咪好唔得閒!」 



屋企狂練歌

勁過巨聲幫 
年初無綫幫修哥搞咗個 80歲生日 party騷,當晚唔單止有契仔、契女撐場,修哥仲同後生幾輩嘅巨聲幫跳勁舞,精力認真充沛。

十年前,修哥曾在張耀榮的支持下開過 70歲的《楓 show人生演唱會》,剛於一月過了 80歲生日的他, 4月又舉行《胡楓 80巨星演唱會》。「耀榮舊年已經搵我傾,咁我又無所謂 嘅,咪玩吓開心吓囉!依家呢個日子幾好 吖, 啱 啱拍埋《結•分@謊程式》,就有一個星期俾我準備。(開始緊張未?)唔會緊張!只要做好準備,就一定唔會緊張。依家我成日都唱歌,未埋位又唱, 喺屋企又唱,不過我一唱太太就走入房睇電視,哈哈!」說畢修哥即在餐廳哼起幾句〈往事只能回味〉,侍應阿姐在旁聽到如痴如醉。

離開餐廳,修哥一馬當先,其間遇上餐車推出來,他即時轉身閃開,清脆利落,不能相信眼前人是一位年屆 80歲的長者。修哥養生之道,不外乎是活得開心。「行多啲對身體有益,我喺屋企都係行來行去嘅!

我好鍾意返電視台、鍾意開工,行出行入都有人同你打招呼,講吓笑咁,呢啲係用錢都買唔到嘅歡樂。」記者亦親身體驗,與修哥在電視城內短短 5分鐘的訪問時間,已有不止十人「修哥前、修哥後」,侍應阿姐則較喜歡稱修哥做「修修」! 

今次修哥演唱會有咁多契仔契女巨星撐場,除 咗吸引老一輩 fans入場,仲可以吸引埋年青 fans㖭! 

巨星撐硬契爺
4月 3號舉行 嘅《胡楓 80巨星演唱會》騷如其名,修哥請晒佢班契仔契女一齊玩,歌神張學友、影帝張家輝同金句王黎明都有份。修哥仲話請 咗佢一直好欣賞 嘅林子祥一齊唱歌。 

黎明
修哥笑言有時都聽唔明黎明講 嘅金句,雖然溝通有阻礙,但黎明一口已應承會捧契爺場。 

張學友
學友 5月都會喺紅館開個唱,身為修哥契仔又點敢唔出現,他已答應與契爺一齊唱情歌 㖭! 

張家輝
一提起張家輝,修哥就讚不絕口,皆因家輝唔單止係第一個打俾修哥話要去撐佢,仲喺電話度講到興致勃勃話要揀咩歌合唱,得修哥好開心。 

林憶蓮
林憶蓮 3月開完演唱會, 4月再為修哥踏紅館台板,修哥表示想與憶蓮跳番 part舞。 

劉美君
02年修哥的紅館騷,契女劉美君有到場支持。修哥話今年劉美君本來要去旅行,但最後佢將旅行延期,再同契爺合唱。

***

84歲胡楓談養生之道 每日步行一兩小時

2016年06月29日

胡楓是圈中數一數二的長青藝人,腰板挺直一點也不像84歲。新劇《一屋老友記》中,這位小生飾演「淘氣鬼」,一如他本人,鬼馬又慈愛。修哥生活安穩,兒孫成群,但他仍起勁工作,到底為甚麼?
不斷工作令自己覺得更有衝勁,覺得個人還有用處。

胡楓在《一屋老友記》飾演「淘氣鬼」,他說能和後輩合作,自覺更年輕。

縱使不是劇接劇的拍過不停,大台無論實況旅遊節目、遊戲節目嘉賓、節目宣傳巡禮等,都總有修哥的份兒,工作量不少。播映中的《一屋老友記》,他和羅蘭姐合演老夫妻,點化歐陽震華珍惜和家人的關係。

步行哼歌心情開朗

拍劇雖然要付出體力,但要記對白,而且接觸人多,可令人頭腦靈活。同後輩一齊工作,自己都覺得後生了。而且公司對長者比較遷就,不會要求我連續開工十幾個鐘。總之,有人搵我工作我好開心,不會推的。

胡楓四代同堂,兩個可愛曾孫總為他帶來歡樂。

年過80仍然精神奕奕,兼且愈忙愈開心,問修哥養生秘訣,他展露招牌笑容︰
全世界都知我鍾意行路,日日都行,還有做柔軟體操。一日行至少一兩個鐘,有時一路行一路哼歌郁下手郁下腳。在家時,我會行來行去;在電視城,未到我埋位,我就在廠行來行去,都不知幾舒展。

但長者常有的晨運習慣,修哥倒是沒有。

因為多年來拍戲,好難有早起習慣。我也無習慣飲早茶, 除非約了人有應酬,我多數在家食飯。

食清D,紅白肉食少D

談到飲食,修哥的喜好相當簡單。

我食得好清淡,通常食一碟瓜、一碟菜,或者蒸雞、蒸瘦肉。主要是少油少糖少鹽。同家人出外食飯,我都會食得節制;在公司,我就會在餐廳食沙律。我無論食自助餐抑或打邊爐,主要係食菜。紅肉白肉都會食,只是分量減少一點。

每朝起身飲一杯暖開水

他另一個飲食習慣,就是每朝起身都會飲一杯暖開水清腸胃,湯水當然唔少得。

我飲清潤湯水,好似節瓜瘦肉湯、西洋菜陳腎湯、蓮藕湯,一年四季都係,無咩點飲補湯。這是我太太的主意,她認為飲日常滋潤湯就夠。

他已戒煙多年,近年有朋友說飲紅酒對身體好,他也會飯後淺嘗。

修哥自言沒有外遊癮,但也享受和四哥謝賢、Joe Junior出外拍旅遊節目。

夫妻關係互相尊重

修哥這兩年都有跟四哥謝賢、Joe Junior旅行拍外景,他說太太倒沒有掛心。提到老伴,他大讚「無得彈」︰

她不講『俄文』,從來不會『哦』我。不會因為我工作太忙無時間陪她而有怨言,這方面我非常幸運。

那麼修哥和太太多結伴出遊嗎?

我們一齊旅行都好少,她都知道我對旅行興趣不大,《小生去旅行》系列其實是為工作而去,但我都好enjoy的。

粵語片年代拍過不少歌舞片而有「舞王修」之稱,還以為太太是他的最佳舞伴,他卻搖頭說︰

我太太係一個好文靜好內向的人,同我相反。雖然個性有好大分別,但我們都好錫對方,互相尊重,相處左60幾年了。

笑容常掛,修哥快樂之道其實很簡單。

契女蔡敏思說契爺修哥不時會到老人院探訪,為老友記帶來歡笑。

我是個很無所謂的人,每件事也不太介懷。其實,有健康就有快樂。

有健康始能工作,而工作又換來滿足感,愜意人生莫過於此。

http://topick.hket.com/article/

***

胡楓(修哥)性格樂觀,經常笑臉迎人。年屆八十多歲,「步行」是他的養生之道,時常步行,拍戲等埋位時都會在片廠周圍不斷步行,最高紀錄一天共行十六小時。

http://app4.rthk.hk/special/familyyear20/radio.php?eid=107

修哥兒孫滿堂,育有五名子女,六名內外孫及一位僧孫。子女年幼時,修哥因工作忙碌,日以繼夜拍戲,教導子女之重責都交託於太太身上,自己則一有假期便帶子女郊遊。現在,子女分別在英國丶加拿大及香港居住,一家人難得共聚一堂,平日修哥會以電腦上網跟子孫聯繫,只要見到孫兒,便已經感覺甜入心。修哥太太是他的初戀情人,五十年婚姻恩愛如昔,夫婦相處之道是「平淡是福」。

胡楓從事演藝工作六十一年,入行首部電影便已擔綱男主角,更憑該片紅極一時。雖置身娛樂圈中,從不爭名逐利,朋友都認為他「蝕底」了很多,但修哥只一笑置之。由於對人無機心,在圈中交了很多好朋友,知己亦有三幾個,可謂無憾。除知己好友外,修哥共收了十三個契仔契女,對於自己已有五子女,為何與人上契,修哥的解釋是「緣份」。仔女錫,契仔契女又錫,修哥感到人生很滿足!

***

美麗人生 —— 胡楓:太舒服對身體不好
2012年11月01日
       
從影60年的藝壇長春樹胡楓(修哥),今年以80歲高齡在紅館開演唱會,打破了自己創下的健力士紀錄,連TVB亦為他開祝壽party。

笑稱自己是「四十對」的修哥,看起來只像六十歲出頭,健步如飛,頭髮從未染過,卻依然烏亮濃密,令人羨慕。而他的養生之道卻出奇的簡單,總而言之是本着「太舒服對身體不好」為保健原理。

修哥推崇運動,堅信人做運動就會健康。他從未學習過氣功、太極,只是年輕時親眼目睹一個重病的人純粹每天多走路,兩個月後便告康復。

自此胡楓持之以恒每日快步走路、扭腰、活動手腳數小時,「健康不是白來的」,修哥說。

他自律性極強,只於吃飯時間會坐下,連看電視亦站着,除了快步走,每天也會在家裏緩步跑一句鐘,把握每分每秒活動身體至疲憊狀態,以便入睡。

在飲食方面,修哥也秉持簡單養生原則。他說40歲以後每頓飯只吃八成飽,如今由於早上遲起牀,每日只吃午餐和晚餐,每餐一碟菜、一碟瓜、素湯及少許肉,謝絕煎炸食品。他覺得過份進補對健康反而未必好,所以從不喝滋補燉品。

此外,維持開朗心境也是修哥保持健康的「秘訣」。

他說人生不如意事十之八九,故只會記取生活最好的一面。

豁達開朗的修哥人緣極佳,兒孫滿堂,他有三女兩子和六個孫,還有包括張學友、黎明、草蜢在內的十三個契仔契女。

而他也是長情之人,一生最遺憾是「子欲養而親不在」,未能好好陪伴早年過世的母親,提及此事,不禁流下男兒淚。

修哥與太太非常恩愛,盛讚太座從不囉嗦,對他十分信任,即使他幾日幾夜不回家也不會投訴,修哥相當珍惜這段五十多年的夫妻情,雖然生性好動,卻盡量在家中做運動,以陪伴生性好靜、不願下樓的太太,因大家年紀不小了,時日不多,所以爭取多見面。

香港電台節目主持劉羽葳

***

//大修哥胡楓七十六歲了,精神卻比年青人還好,皮光肉滑,紅光滿面,玩得癲得,吃一頓飯,談笑風生,扮鬼扮馬,如是個後生,就要用「調皮」來形容了。

我們都問他怎麼幾十年下來,還可以保持這般活力?

他說,我走路。

我說誰不走路,但能走出你這個樣子?

他說,我的走路跟別人不一樣,我是有事走路,無事也走路,遠的路走,近的路也走,幾十年走下來,才是真正的養生之道。

修哥說他二十一歲那年,碰到一個人,厭厭欲絕,病入膏肓,以為不久人世了。

不料一年後又見到,似乎換了一個人,神清氣朗,精神奕奕,病容盡去。於是問他吃了什麼仙丹?

那人回答,什麼丹都沒吃,只靠天天不斷走路,不急不跑,只是走,結果走回一條命來。

修哥從此學步,只要有空,就不給自己閒着,出門辦事走路,出門無事散步,中國人說「飯後三百步」是養生之道,他吃完飯,放下飯碗就走,也不一定走出門去,而是在家中客廳,團團圍走,像個多動症的小孩,一刻不停。走了幾十年,皮光肉滑,紅光滿面。//

李純恩

2008年12月30日

http://hk.apple.nextmedia.com/supplement/columnist/art/20081230/12028022

***

//談及修哥的養生之道。眾所周知,他是健康老人的代表,年屆83,但依然健步如飛,他表示秘訣是要經常行路。

今次修哥的新抱也有同行,她形容當年第一次見修哥,見他圍着大廳不停行,也感到很好奇。

修哥形容年輕時已知道多行路有益身體,他認為人要為自己的身體負責,年老生病時,即使身邊有很多人照顧,但病痛始終是要自己承受,所以要學識對自己好,不用麻煩別人之餘,自己也舒服。//

http://skypost.ulifestyle.com.hk/column/

***

楓語同路

走進佛道思想的輪迴國度,每個人想投胎人間,都必須來到天庭的海關口岸,出示過去一生的功過成績表,由關員審批。

如果你一生行善積德,恭喜你,下一世將可以兒孫滿堂、福有攸歸,享盡榮華富貴。

「Next!」木無表情的關員,呼喚下一位已輪候了一百年的紋身漢上前,只見紋身漢呈上劃花晒的生命檔案,厚過電話簿,他額角滴着汗,抖顫地等候裁決。「你一生姦淫擄掠無惡不作,判你投胎做豬乸,然後再轉世做牛同做馬,三世不得做人。」

水蛇春長的投胎人龍,魚貫地塞爆各大醫院產房,排隊轉世為人。臨進入人間樂土時,天庭關員會在每個人的背上,蓋下寫有一個數字的隱形水印。

這個數字,將代表我們留在人間的壽命。只是,我們永遠都看不到這個無形的數字,只得被時間老人不斷推着向前跑,跑呀跑,跌呀跌,不斷犯錯,不斷改過,不斷蹉跎,不斷奔波。

今天所作,來世承受。如何看待這一生的每分每秒,將直接影響輪迴後的新生命軌迹。有人說,一個人之所以長壽,是因為前世種下的福,和今生結下的善緣。從胡楓身上,我便找到這個閃爍生命的哲理。

本周三(一月十八日)是胡楓八十大壽,他天性樂觀,隨手撿拾生活微塵,都帶幽默。早前張家輝致電稱讚他在電影中的精湛演技,誰知他即回敬:「之前你疏通咗咁多人,先至做到多料影帝,嗱!今年要輪到我攞嘞!」

笑容背後,還有可敬的待人態度。

十一年前,我撰寫第二本個人散文集時,走訪一百個人,採訪他們生命中的遺憾故事。我致電胡楓道出由來,他沉思了半刻,用踏實的語氣告訴我:「你可唔可以畀兩晚時間我,我好想認真去思索吓自己有咩遺憾,唔想求其答你,兩晚後我會打番電話答你。」

收線後我早已打定輸數,以為這是推搪的藉口,誰知兩晚後胡楓果然守承諾回電,並道出他遺憾未能珍惜相處時光,多陪媽媽打麻雀的母子情故事。

一個好人,即使被風雨洗盡鉛華,依然會散發優雅的芳香。兩星期前本刊同事致電胡楓邀約專訪,他正忙於壽宴和拍處境劇,他回覆一有檔期便會答允訪問,同事自然不敢厚望。過了兩星期的排山倒海工作,胡楓親自來電致歉,並在百忙中抽出半天接受專訪。

上天讓一個人長壽,除了因為他積德積福,還有他的一言一行,像春風化雨,每分每秒滋潤人間。

黃庭桄

2012年01月17日

***

楓修八十載 胡楓

修哥胡楓自言一生人都極為幸運。

既有美滿的家庭,廿歲入行到現在,事業一直順風順水,無甚麼大風大浪,更難得的是身體健康,現在仍然日日自己揸車返電視城開工,拍劇拍到凌晨兩、三點,都一樣精神奕奕、龍精虎猛。

「我續車牌攞醫生紙時,連個醫生都話我仲精神過佢。」修哥笑說。

一月十八日,就是修哥的八十大壽正日,事前既有家人朋友為他舉行的驚喜百人大派對,又有無綫特別為他拍的賀壽節目。

與初戀情人太太相伴五十多年,三女兩子六個孫,再加十三個契仔契女,兒孫滿堂樂也融融。楓修八十年,人生如此,夫復何求?

學修哥話齋:「做人做到我咁,都真係冇乜要求囉!」

貪心的願望

本名胡繼修的修哥,取「楓」字為藝名是因為楓樹一年四季都是紅色,希望可以在娛樂圈「長紅」所以叫胡楓。二十歲入行,是當年人工最高的粵語片新人,後來就是當紅小生,主演的電影名單長到我唔識數,記得小學讀下晝班的我,當年每天中午上學前都必定要看粵語長片撈飯,修哥就是其中一個每個星期至少睇三次的男主角。

只不過修哥話:「陳年舊事講過十九幾萬次啦!你今次訪問唔好又再講以前啦,好悶呀!」

舊事不談,既然是修哥八十大壽,當然要問有甚麼生日願望。「好簡單,但亦都好貪心,就係要身體健康,工作順利、家人、契仔契女同所有好朋友都可以開心過日子。」

修哥說自己這些年來得到的已經很多,到八十歲了,除了這些簡單的願望外,已經別無所求。

「我真係冇乜想要,好似學友首歌咁唱『已經足夠』,有甚麼冇甚麼,真係唔緊要喇!不過最開心就係,我今年八十歲人,仲個個都叫我阿哥,不知幾開心呀,你千祈咪叫我胡楓叔呀,call me修哥!」

修哥80大壽,TVB特備節目《人生80勁楓Show》為修哥慶祝,行政主席梁乃鵬亦有出席。

養生之道

人生七十古來稀,問八十歲的修哥有何長壽和健康秘訣,修哥說得簡單,但要真的做到卻又有幾人?

「說來簡單,我當工作係一種享受,享受每一天自然就心境舒暢啦!其次就係每日緩步跑,我仲會玩划艇機添!我幾十年來做人都咁開心,唔開心事梗有,但係我一下子就會唔記得,我個人亦唔記仇,當然間唔中都會諗起,好似話當年阿邊個搵過我笨喎!阿邊個借咗我架車去冇咗影喎!我會記得,但唔係記仇,事關我人生開心事多到數唔晒,邊有咁多位置去記仇。」

修哥每個星期都會去gym做運動,近年更keep住做facial,保持標準身形及靚靚皮膚,登台都醒神些。

胡楓、曹達華,粵語片兩位當然男主角。

工作是享受

修哥在訪問一開始時就說,自己是一個沒有甚麼新聞價值的人,原因或許就是他從來都是一個心存善念的老人家,對身邊所有人都關懷備至,更兼自來與八卦新聞近乎絕緣。只是修哥一直以來,都沒有離開過幕前,在別人早已退休的年紀,我們卻仍然每天可以在電視中見到他。

「工作是一種享受,我會一直做到冇得做為止。雖然年紀大喇,但我冇話幾點一定要收工,就算真係安排到,我自己都唔好意思啦!不過好多人都對我好好,夜收第二朝就一定唔會話早開,畀我休息。就算拍TVB劇集要做到凌晨兩、三點都冇所謂,習慣啦!」

年輕的修哥外形俊朗,身形高挑,絕對係迷死萬千少女,赤膊上陣與鄧碧雲做對手戲。

七十年代初便加入TVB,一直也沒有想過離開。「做生不如做熟,雖然出面可能會人工高少少,但TVB做咗廿幾年,一直都好開心,台前幕後個個都好好,我八十歲啦!仲求出面畀多少少錢咩!」修哥說。

龍年最新大計,是四月初的八十大壽演唱會,修哥一有空就會用來度橋和對白,準備在演唱會上談談情跳跳舞,到時所有契仔契女都會到齊,即是林憶蓮、劉美君、斑斑、張學友、黎明全部喺齊度。「舞王修」的超級舞技和經典金曲當然不會少。「會來睇我的都係上點年紀的人,不過我一生人都係咁鍾意玩,唱歌亦係我最有心機做的一件事,包大家到時有驚喜。」

與芳艷芬合作的《馬票女郎》,講真我真係記得小學時食住飯睇過。

70年代兩大巨星李小龍和胡楓合照。

修哥的幸福

就算修哥不說,我也肯定修哥的人生確實很幸福。

就如TVB其實就對修哥特別好,試問有幾多位前輩演員,會在八十大壽有一個賀壽騷?那些甚麼一年一個騷、合約到期冇人理等事件,都不可能發生在修哥身上。

「我一年幾十個騷,年年都爆。合約講明唔可以透露人工,不過OK啦!冇話滿意唔滿意,畀廿萬一個月就想有五十萬,到有五十萬又想有八十萬o架啦!」

名利看得開,愛情卻捉緊手裏。可以和初戀情人相守到老,又是無幾多人有的幸福。「我太太係一個極度低調的人,結婚五十二年,其實冇乜人見過佢,總之乜都唔好牽涉到佢就得。」

兒孫滿堂,個個有自己的事業,從來冇話要靠父蔭。「仔女兒孫都冇做娛樂圈,我成日話做娛樂圈紅的話就會好辛苦,我自己做咗咁多年,有時自己都肉赤自己點解做得咁辛苦。若果唔紅就仲無謂,所以佢哋唔做娛樂圈我不知幾開心。」

孫仔孫女長大成人,對修哥又是孝順得很。修哥的電話鈴聲,就是孫仔和孫女錄的一段「爺爺快啲聽電話……」「十多年前錄的,就算換電話都一直保持用這個鈴聲。」

現在,最細的孫都已經讀緊中學。

「大個晒啦!不過鈴聲我會用到永遠。」修哥慈祥地說。

開心自在活

至於契仔契女們,更是粒粒巨星,就算不是娛樂圈中人,亦非等閒之輩。今次訪問場地是一間男士健身美容中心,老闆便是修哥其中一位契女。另一契女方國珊是將軍澳區議員,剛剛就請了修哥去拍宣傳環保的短片。

只不過修哥話自己八十大壽最開心的,就是全香港人一齊同佢慶祝。

「行到去邊都有人同我講生日快樂,你唔會明白我其實有幾開心!等你年紀大啲啦!其實表面上好似冇乜特別,不過嗰種開心,到你有機會試就知喇!威仔。」修哥說。

不過,修哥說到母親時,卻講到眼泛淚光。

方國珊、黎明、張學友都是修哥契仔契女,修哥更特別提醒我,斑斑都係佢契女,叫我記得一定要寫。

「人生八十冇話冇一點憾事,最讓我記掛的,是我媽媽在生時,總覺得自己冇做到最好咁去孝順佢,後生時掛住做嘢,冇乜時間陪佢打吓牌飲吓茶,忽略了很多相處時光,呢幾十年都係呢件事最遺憾。所以勸後生仔,父母在生時,就要好好孝順。」

人生最大憾事,往往是成日問自己點解當年冇做得更好。

「一千個假如、一千個應該,我依家午夜夢迴,都成日諗起佢,好想見得番媽媽。」

修哥另一件常常想起的,是錯失了與黃霑,這位好朋友的合作機會。

「佢仲喺度時問過我,修哥不如一齊出本書啦!我當時怕麻煩就話唔好搞啦!點知就係咁錯過咗呢個合作機會,亦都再冇下次了。」

生老病死,對修哥來說,是「自然定律必然發生的事,只要每天活得開開心心,我從來都不去想。」

可以的話,修哥更笑說準備定搞百歲生日宴兼演唱會。

「威仔,你到時一定要來睇呀!」修哥,收到了!一定到。

修哥與霑叔雖然年代不盡相同,卻是好朋友,只差沒有合作一起出本書。

前輩風範

兩星期前致電修哥相約做訪問,當時修哥坦言正在拍攝《結.分謊情式》,忙得不可開交,承諾一有時間就會回覆。

一等兩個多星期全無音訊,心想修哥也許真的太忙,又或是只想靜靜地過大壽吧,我亦不敢緊追。

就在我已準備放棄之際的某個深夜十一點半,修哥竟然在收工後致電。

「唔好意思,其實我真係忙到唔記得咗,睇番你個短訊我至突然間醒起(係,我係有傳短訊提修哥的),好似仲未覆你喎!」隨即約定時間見面。

作為娛樂記者,我不知試過多少次,等明星覆電話等到天長地久,此恨綿綿最後只想收佢皮,可想而知當我收到修哥電話時,是多麼的驚喜。

前輩風範就是如此,應承了就一定覆,修哥甚至承認是自己忘記了,你說,怎麼可能不叫我們這些後輩心悅誠服。

在此再一次恭祝修哥八十大壽、事事稱心滿意。百歲宴見!

修哥極度玩得亦是極度花得,問到他是否與娥姐不和,修哥竟然即時做出苦思狀,我仲以為唔通真係好大仇口,點知修哥一抬頭就話:「梗係冇啦,我一世人都冇同任何人不和,傳聞都係雜誌講,你哋都係搵食,understand嘅!哈哈哈!」

***

沒有留言:

張貼留言